Basisschool De Firtel,
jouw draai in JE Eigen LeerOmgeving!

Wij zijn een Jeelo school met een positieve blik op de toekomst en werkend aan nieuwe ontwikkelingen waarbij flexibiliteit, leren van en met elkaar en werken met talenten van kinderen en leerkrachten een grote rol spelen.

Het leren op onze school sluit aan bij het 'echte leven'. We halen als het ware de maatschappij, de actualiteit, dat wat kinderen 'beweegt' in de klas.
Ook het kritisch en bewust omgaan met snelle ontwikkelingen op het gebied van technologie is onderdeel van onze visie. Daarnaast is er bij ons steeds aandacht voor zelfredzaamheid, als onderdeel van de bagage die ieder mens nodig heeft op zijn weg in de wereld.
We leren onze kinderen bij elkaar verschillen en overeenkomsten te ontdekken en hoe daar mee om te gaan. Het allerbelangrijkste daarbij is dat ieder kind de kans krijgt om een positief zelfbeeld te ontwikkelen.

Voor meer informatie over de school kunt u contact opnemen met de directie via telefoonnummer 0495-561750